A személyi kölcsönigények elbírálásában működik közre a mesterséges intelligencia

A Tata Capital Mobile App a Tata Capital saját fejlesztésű okostelefonos alkalmazása, ami többek között arra alkalmas, hogy az emberek az appon keresztül intézzék el a személyi kölcsön igényléséhez kapcsolódó tevékenységeket. Ebben az alkalmazásban jelent meg nemrég a TIA, ami egy mesterséges intelligencián működő VoiceBot, vagyis egyfajta hangasszisztens.
A TIA egyrészt segíti az ügyfeleket végigvinni a hitelfelvételhez köthető procedúrán, emellett képes arra is, hogy megvizsgálja a hiteligénylés jogosultságát, mindezt pedig pár perc leforgása alatt.
A mesterséges intelligencia
már a személyi kölcsön igénylésénél is jelen van
Az intelligens tulajdonságoknak és funkcióknak hála a TIA meg tudja válaszolni az ügyfelek kérdéseit, leegyszerűsíti a korábban igen bonyolult ügyintézést, sőt, segít kiválasztani a megfelelő hitelösszeget és hitelkonstrukciót.A TIA fő célja az, hogy egy teljesen új felhasználói élmény úttörője legyen a hitelpiacon, aminek alapját az élő emberi hang és a mesterséges intelligencia kapcsolata jelenti. A TIA nem csupán hangfelismerő technológiával bír, hanem a természetes nyelvet is megérti, emellett még a szöveget is képes beszéddé alakítani.
A TIA első változata egyébként egy chatbot volt, ami a Tata Capital weboldalán egy ideje már elérhető. Ez szintén mesterséges intelligenciával rendelkezik, és hasonló képességekkel bír, mint az okostelefonos alkalmazásban lévő megoldás: tud reagálni az igényekre, meg tudja állapítani a jogosultságot, illetve személyre szabott ajánlatokat képes nyújtani.
- Varga Viktor -