2022. 04. 22. - 12:00

Technológia - Mobil kereskedelem is segíti a divatipar talpon maradását

Technológia - Mobil kereskedelem is segíti a divatipar talpon maradását

A technológia alkalmazását napjainkban a divatipar sem mellőzheti. Számos egyéb mellett hatékonyan alkalmazza a mobil kereskedelmet is. De mit is jelent ez?

A divatipar manapság ugyanúgy nem nélkülözi a technológia biztosította lehetőségeket, mint számos más iparág.
 
Cikkünk előző részeiben szó volt arról, miként alakítja a trendeket, azok követését, az alkalmazkodást és hogyan segít számtalan egyéb módon.
 
Lássuk, milyen szerepe van a mobil kereskedelemnek a divatiparban.
 
Nem kérdés, hogy a mobil technológia napról napra egyre fejlettebb. Az Instagramos vásárlástól az intelligens pénztárcákig a mobil kereskedelem tökéletes technológiai eszköznek tűnik. Nemcsak mindennapi életünkre van hatással azonban - az e-kereskedelem az egyik leggyorsabban növekvő ágazattá vált.
 
Mobil kereskedelem is segíti a divatipar talpon maradását
Mobil kereskedelem is segíti a divatipar talpon maradását
 
Emögött az áll, hogy okostelefonjaink használata egyre egyszerűbb az online vásárlások során.
 
Az olyan digitális pénztárca opciókkal, mint az Apple és az Android Pay - melyek folyamatosan új technológiákkal, például ujjlenyomat- és arcfelismeréssel készülnek -, az okos eszközök készek arra, hogy a kiskereskedelmi vásárlások preferált fizetési eszközévé váljanak.
 
A BigCommerce felmérése szerint az Y-generáció tagjai közül háromból kettő szívesebben vásárol online, mint az üzletben.
 
A helyzet még kedvezőbbnek tűnik, ha az e-kereskedelem növekedése mellett a közösségi médiát is bevetik a divatipar képviselői - az Instagram vásárlási funkcióinak márkái például jelen lehetnek ügyfeleik kedvenc csatornáin, egy teljesen integrált digitális kereskedelmi kínálattal. Ez nagyobb láthatóságot biztosít számukra, s természetesen több lehetőséget az áru eladására.
 
Hasonlóképpen, léteznek fenntartható divatalkalmazások - mint például a Vinted és a Depop -, melyek meghódították a piacot és felváltották az olyan, hagyományos utakat a használt divatáru beszerzésében, mint az eBay vagy a Gumtree.
 
Ezen mobil értékesítési oldalak forradalmasították az online értékesítési iparágat - megmutatva, hogy a mobil kereskedelem a divatipar minden aspektusát megújítja.
 
A cikket folytatjuk.
 
L.A.

 

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.