2018. 05. 07. - 15:36
A MOTTO egy új színfolt a magyar divatmárkák között
Valamivel több mint egy éve jelentek meg a magyar divat piacán, ez idő alatt sikerült felzárkozniuk a vezető magyar márkák közé. Ruháikat előszeretettel vásárolják azok a hölgyek, akik szeretik a magyar tervezők által készített tuhákat és szeretnek egy kicsit eltérni a megszokottól, akik előnyben részesítik a különleges, stílusos öltözködést.
A márka tervezői Czéh Melinda és Czéh Nikoletta, akik szenvedélyes elkötelezettjei a divatnak, a stílusnak. Már a kezdetekkor úgy határoztak, hogy egy olyan márkát vezetnek be a piacra, amelyben az eltérő stílust képviselő nők is megtalálják a nekik tetsző ruhadarabot. Így a márka három különböző irányt képvisel, a MOTTO Woman, Basic és Sport. Amint a neve is mutatja a Motto Woman az elegáns, nőies stílust képviseli. A Basicet a letisztult vonalak jellemzik. A Motto Sport egy lazább, sportosabb irányvonalat, kollekciót kínál a nők számára.
A márka elsősorban azokhoz a városi nőkhöz szól, akik dolgoznak, gyereket nevelnek, tanulnak és önmegvalósítanak. Ezek az életérzések jól tükröződnek a kollekciók darabjaiban is.
Filozófiájuk: „ha szeretnél kicsit kitűnni a szürke hétköznapokból és kedveled a magyar tervezésű ruhadarabokat, valamint a megfizethetőség is szempont neked, akkor a MOTTO az ideális választás számodra!”
Megkapó. Más. MOTTO!
weboldal: www.mottofashion.hu
Showroom: 1065 Budapest, Révay u. 14. 3.em.
Facebook: https://www.facebook.com/mottofashion/ - @mottofashion
Instagram: https://www.instagram.com/motto_fashionstyle/ - @motto_fashionstyle