Virtuális mérkőzésekre is lehet fogadni a mesterséges intelligencia által
Az elképzelések szerint minden egyes virtuális NBA-meccs valós NBA-adatokon alapul, amelyeket a Sportradar a ligával kötött 1 milliárd dolláros fogadási és streaming-szerződés keretében szerzett meg. A mérkőzések kimeneteleit a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás eszközeinek kombinálásával szimulálják.
A játékmotor algoritmusait 480.000 korábbi szimulációból származó, több millió adatponton képeztek ki a valósághű eredmények generálása érdekében.
Az összecsapásokat vizuálisan, motion capture technológiával szimulálják, a játékosok mozgását kamerák és érzékelők segítségével rögzítik félmillió adatpontból. Ezeket a képeket aztán összepárosítják az adatvezérelt szimulációval, végül létrehozzák a virtuális játékot.
A valódi meccsek mellett már virtuálisakra is lehet fogadásokat tenni, hála a mesterséges intelligenciának
A Sportradar szerint a virtuális NBA-meccsek az eWallet Remote Game Server-en vagy a Betradar Unified Odds Feed-en keresztül lesznek elérhetők, így könnyen integrálhatók a meglévő kliensek adatfolyamaiba. A fogadók egyszerre legfeljebb nyolc mérkőzést nézhetnek, amelyek mindegyike 12 fogadási piacot kínál.
"A virtuális sportfogadás egyre népszerűbb, idén eddig több mint 200 millió fogadási szelvény került a Sportradar virtuális fogadási termékeinek portfóliójába" - mondta Frank Wenzig, a Sportradar szerencsejáték ügyvezető igazgatója.
"Az NBA-csapatok neveit és logóit tartalmazó Virtual NBA bevezetésével a Sportradar dinamikus kosárlabdás tartalmat biztosít az üzemeltetőknek, hogy növelje a sportág iránti elkötelezettséget, és a szezonon kívül is hozzáférést biztosítson a rajongóknak az NBA fogadási piacaihoz" - tette hozzá Wenzig.
V.V.