2025. 04. 25. - 15:29

Széttrollkodták a kampányait? Ez a cég megállítja a botokat!

Széttrollkodták a kampányait? Ez a cég megállítja a botokat!

A közösségi média mérgező kommentjeitől a versenytársak elemzéséig, a Respondology mesterséges intelligenciával forradalmasítja a márkák online jelenlétét.

A közösségi média mára nem csupán kommunikációs csatorna, hanem a márkák elsődleges ügyfélszolgálata lett. Azonban az internet sötét oldalán egyre több márkát támadnak botok, spamek és gyűlöletkeltő kommentek.
 
A moderálás egyre nehezebb, miközben a platformok – mint a Meta vagy az X (korábban Twitter) – drasztikusan visszavették a moderátor csapataikat. Ebben a vákuumban lépett elő a Respondology, amely egy 5 millió dolláros tőkeinjekcióval új szintre emeli a kommentek mesterséges intelligenciával vezérelt tisztítását.
 
A Respondology technológiája nemcsak előre programozott kulcsszavak alapján szűri a problémás tartalmakat, hanem generatív mesterséges intelligenciát is bevet, amely kontextust értelmez és képes felismerni a rejtett támadásokat is. A mesterséges intelligencia munkáját humán moderátorok is segítik, így a rendszer másodpercek alatt képes eltávolítani a márkára nézve káros tartalmakat. Az eredmények döbbenetesek: a TikTokon 17%-kal, míg a Meta platformokon több mint 7%-kal nőtt az ügyfelek hirdetési megtérülése eddig.
 
 
troll_Torzs
Új időszak jöhet a közösségi-média kommentelésben
 
A moderáláson túl a cég „Discover” nevű terméke már a következő szintet képviseli: valós időben elemzi a kommentekből származó beszélgetéseket. Ezáltal a márkák nemcsak védekezhetnek, hanem aktívan tanulhatnak a közönségük viselkedéséből, preferenciáiból és visszajelzéseiből. A mesterséges intelligencia képes trendeket azonosítani, influenszereket értékelni, sőt, a konkurensek stratégiáját is feltérképezni.
 
A vállalat több mint 450 márkát szolgál ki, köztük sport-, szórakoztatóipari és FMCG szektorokból, és világszerte évente több mint 365 millió kommentet moderál. A mesterséges intelligencia itt nem csupán eszköz, hanem stratégiai fegyver, amely versenyelőnyt teremt azoknak, akik időben bevetik.
 
A jövő már épül: a cég új, titokzatos zászlóshajó-termék bevezetésére készül, amely várhatóan tovább mélyíti a mesterséges intelligencia szerepét az online márkakommunikációban. A kérdés már nem az, hogy érdemes-e bevezetni, hanem az, hogy egy adott piacon ki lép elsőnek.
 
 
CS.SZ.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.