2024. 12. 21. - 09:00
Érdemes kkv-ként befektetni a Salesforce MI funkcióiba?
A mesterséges intelligencia új lehetőségeket teremt a kkv-k számára, de vajon a Salesforce MI funkciói valóban kifizetődőek egy kisvállalkozás számára?
A Salesforce mesterséges intelligencia funkciói, mint például az Einstein MI, számos lehetőséget kínálnak a kis- és középvállalkozások számára. Az automatizált adatelemzéstől kezdve az ügyfélkapcsolat-menedzsment optimalizálásán át a prediktív analitikáig a vállalatok hatékonyabban kezelhetik a mindennapi folyamataikat. De vajon megéri-e a befektetés?
Az egyik legnagyobb előnye, hogy az Einstein MI lehetővé teszi az ügyféligények pontosabb megértését. A mesterséges intelligencia a prediktív modellek alapján megjósolja a vásárlói viselkedést, segít az ügyfélhűség növelésében és javítja az értékesítési folyamatokat. Egy kkv számára ez akár jelentős versenyelőnyt is jelenthet, különösen a gyorsan változó piacokon.
Fontos, hogy előre tisztában legyünk minden költséggel
Azonban a költségek nem elhanyagolhatóak. A Salesforce MI funkciói magas előfizetési díjjal járhatnak és egy kisvállalkozás számára nehéz lehet azonnal megtérülést elérni. Ráadásul az MI megfelelő implementációja időt és szaktudást igényel, ami további erőforrásokat von el a cégtől.
A kérdés tehát az, hogy a kkv-k milyen célokat szeretnének elérni. Ha a vállalkozás ügyfélkapcsolat-menedzsmentben, marketing kampányokban vagy prediktív elemzésekben szeretne fejlődni, a Salesforce mesterséges intelligencia funkciói valódi segítséget jelenthetnek. Azonban alapos költség-haszon elemzés nélkül a befektetés kockázatos lehet.
CS.SZ.