2025. 03. 12. - 09:15

Így segít öltözködni a Google generatív mesterséges intelligenciája

Így segít öltözködni a Google generatív mesterséges intelligenciája

A Google új generatív mesterséges intelligencia-eszközt vetett be, amely megfigyeli a választásainkat és hasonló ruhákat javasol számunkra.

Új, generatív mesterséges intelligencia-vezérelt eszközt mutatott be a Google Shopping tab: miután megfigyeli, milyen ruhákat nézegetünk, hasonló modelleket ajánl nekünk.
 
A Shopping tab-hez a Google március elején jelentette be az új mesterséges intelligencia-kép funkció bevezetését. Célja, hogy segítsen a felhasználóknak megtalálni az általuk elképzelt ruházati cikkeket, lehetővé téve, hogy akár a saját szavaikkal is kereshessenek.
 
Bővültek a kiterjesztett valóság-eszközök
 
A Google emellett bővíti kiterjesztett valóság (AR) szépség- és virtuális próbaeszközeit is. Az új funkció „Vision Match”-ként már elérhető a keresésben a mobilokon, legalábbis az Egyesült Államokban.
 
A vásárlók számára megoldja, hogy leírják az általuk elképzelt ruhadarabot – ezután a mesterséges intelligencia ötleteket javasol a leírás alapján, valamint megmutatja az elérhető legjobb egyezéseket, amelyeket a felhasználók beszerezhetnek. Olvasd el: Virtuális próba után vehetjük meg a rúzst
 
Hatékonyan segít öltözködni a Google generatív mesterséges intelligenciája
Hatékonyan segít öltözködni a Google generatív mesterséges intelligenciája
 
A funkció kipróbálásához elég beírni egy ötletet a keresősávba, majd görgetni a „Nem találja? Hozza létre” prompthoz. A másik módszer, hogy a bal oldali panelre kell lépni a Vásárlás lapon, majd kiválasztani a „Létrehozás és vásárlás” lehetőséget.
 
A Vision Match a Labs kísérleti funkciójaként 2023 óta áll a tesztelők rendelkezésére.
 
A mesterséges intelligenciával még sminket is kipróbálhatunk
 
A Google az új bejelentés mellett beszámolt arról is, hogy új lehetőséget vezet be: az AR szépségápolási funkciót több sminktermékkel egyszerre is lehet használni.
 
Az amerikai felhasználók már különféle rúzsokat, szempillaspirálokat, szemhéjfestékeket és szemceruzákat próbálhatnak ki és vásárolhatnak számos márkától, köztük az E.L.F.-től, a Fenty-től, a Glossier-től és még sok mástól.
 
Az AR beauty funkció használatához a mobilfelhasználók olyan dolgokra kereshetnek, mint a „soft glam”, egy divatos smink, majd kiválaszthatják a „Nézd meg a megjelenést rajtad” és a „Próbáld fel” lehetőséget - így gyakorlatilag semleges szemhéjpúdereket, rózsás pirosítót, szájfényt és egyebeket viselhetnek a képükön.
 
A Google a virtuális kipróbálás élményét is bővíti: ezt eredetileg 2023-ban vezették be, hogy a felhasználók lássák, miként néznek ki a ruhák a különböző modelleken.
 
Mostantól azonban a vásárlók több száz márka nadrágjait és szoknyáit képzelhetik el valós modelleken, XXS-től XXL-ig terjedő méretekben.
 
Mióta 2023-ban megjelent a generatív mesterséges intelligencia a Google Keresésben, a vállalat folyamatosan fejleszti Shopping lapját a technológiával.
 
 
B.A.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.