A mesterséges intelligencia fellendíti a szerencsejáték-piacot az Egyesült Királyságban
A Technavio elemzői szerint a szerencsejáték-piac az Egyesült Királyságban az előrejelzési időszakban 5% feletti átlagos éves növekedési ütemet fog felmutatni. Az ország szerencsejáték-piacának növekedése többek között annak köszönhető, hogy az online szerencsejáték-platformok egyre szélesebb körben terjednek el.
Az online szerencsejáték-szektor az Egyesült Királyságban az elmúlt néhány évben jelentős növekedésnek volt tanúja. 2017-ben az online szegmens az ország teljes szerencsejáték-piacának több mint 35%-át tette ki. Az előrejelzési időszakban az Egyesült Királyság szabályozó szervei a növekedés folytatódására számítanak.
A jelentés az Egyesült Királyság szerencsejáték-piacát három fő kategóriába sorolja, melyek a fogadás, a lottó és a kaszinó. A fogadási szegmens tartotta a legnagyobb piaci részesedést 2017-ben, a piac közel 45%-át képviselve. E típus piaci részesedése 2022-re várhatóan közel 3%-kal fog növekedni. Az online fogadások és szerencsejátékok elterjedése nem meglepő módon hozzájárul a szegmens növekedéséhez.
A jövő szerencsejáték-iparának szerves része lesz a mesterséges intelligencia
A szerencsejáték-ipar ugyanakkor a feltörekvő fogyasztói trendek és innovatív technológiák megvalósításáról is híres. A haladó szellemű üzemeltetők elősegítették a fizikai világból a digitális világba való zökkenőmentes átmenetet, a mesterséges intelligencia használata pedig az online szerencsejátékokban és a kaszinójátékokban évek óta meghatározó lett.
A fő változást ennek a technológiának az egyre szélesebb körű alkalmazása jelenti. A mesterséges intelligencia az élő osztók (vagyis krupiék) jelenlétében testesül meg, amelyek képesek valós időben interakcióba lépni a játékosokkal, miközben a véletlenszám-generáló algoritmusok támogatják a munkájukat. Ezek az osztók segítettek adaptálni a hagyományos játékokat a virtuális térbe, csábító és valódi szerencsejáték-élményt teremtve.
A mesterséges intelligencia felhasználható a fogyasztói magatartás meghatározására is. Ez lehetővé tenné a webhelyek számára, hogy jobban felmérjék a játékosok igényeit, és kitalálják, mi készteti őket leginkább arra, hogy játsszanak, kilépjenek vagy játékot váltsanak.
A mesterséges intelligencia segíthet a számítógépes ellenfelek tudásszint-fokozásában is. Sőt, az ügyfélszolgálati munkásokat helyettesítő fejlett botok képesek hozzáférni és elemezni az ügyfél konkrét játékszokásaival kapcsolatos tudást, ami szintén új dimenziók megnyitásához vezethet.
V.V.