2021. 12. 19. - 12:53

A mesterséges intelligencia fellendíti a szerencsejáték-piacot az Egyesült Királyságban

A mesterséges intelligencia fellendíti a szerencsejáték-piacot az Egyesült Királyságban
A Technavio legújabb piackutatási jelentése az Egyesült Királyság szerencsejáték-piacáról bemutatja a legfontosabb trendeket, amelyek várhatóan hatással lesznek a piaci kilátásokra 2018-2022 között. Ilyen hatás lesz például az, hogy a mesterséges intelligencia egyre komolyabb szerephez fog jutni.

A Technavio elemzői szerint a szerencsejáték-piac az Egyesült Királyságban az előrejelzési időszakban 5% feletti átlagos éves növekedési ütemet fog felmutatni. Az ország szerencsejáték-piacának növekedése többek között annak köszönhető, hogy az online szerencsejáték-platformok egyre szélesebb körben terjednek el.

Az online szerencsejáték-szektor az Egyesült Királyságban az elmúlt néhány évben jelentős növekedésnek volt tanúja. 2017-ben az online szegmens az ország teljes szerencsejáték-piacának több mint 35%-át tette ki. Az előrejelzési időszakban az Egyesült Királyság szabályozó szervei a növekedés folytatódására számítanak.

A jelentés az Egyesült Királyság szerencsejáték-piacát három fő kategóriába sorolja, melyek a fogadás, a lottó és a kaszinó. A fogadási szegmens tartotta a legnagyobb piaci részesedést 2017-ben, a piac közel 45%-át képviselve. E típus piaci részesedése 2022-re várhatóan közel 3%-kal fog növekedni. Az online fogadások és szerencsejátékok elterjedése nem meglepő módon hozzájárul a szegmens növekedéséhez.

A jövő szerencsejáték-iparának szerves része lesz a mesterséges intelligencia
A jövő szerencsejáték-iparának szerves része lesz a mesterséges intelligencia

A szerencsejáték-ipar ugyanakkor a feltörekvő fogyasztói trendek és innovatív technológiák megvalósításáról is híres. A haladó szellemű üzemeltetők elősegítették a fizikai világból a digitális világba való zökkenőmentes átmenetet, a mesterséges intelligencia használata pedig az online szerencsejátékokban és a kaszinójátékokban évek óta meghatározó lett.

A fő változást ennek a technológiának az egyre szélesebb körű alkalmazása jelenti. A mesterséges intelligencia az élő osztók (vagyis krupiék) jelenlétében testesül meg, amelyek képesek valós időben interakcióba lépni a játékosokkal, miközben a véletlenszám-generáló algoritmusok támogatják a munkájukat. Ezek az osztók segítettek adaptálni a hagyományos játékokat a virtuális térbe, csábító és valódi szerencsejáték-élményt teremtve.

A mesterséges intelligencia felhasználható a fogyasztói magatartás meghatározására is. Ez lehetővé tenné a webhelyek számára, hogy jobban felmérjék a játékosok igényeit, és kitalálják, mi készteti őket leginkább arra, hogy játsszanak, kilépjenek vagy játékot váltsanak.

A mesterséges intelligencia segíthet a számítógépes ellenfelek tudásszint-fokozásában is. Sőt, az ügyfélszolgálati munkásokat helyettesítő fejlett botok képesek hozzáférni és elemezni az ügyfél konkrét játékszokásaival kapcsolatos tudást, ami szintén új dimenziók megnyitásához vezethet.

V.V.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.