2023. 09. 05. - 09:00
Innovatív megoldásokat alkalmaz a Budapesti Közművek

Innovációt és egységesítést visz véghez az ügyfélszolgálat terén a Budapesti Közművek. Az átalakulás célja a minél jobb hatékonyság és a modernizáció.
Komoly átalakulás zajlott a közelmúltban a Budapesti Közművek Nonprofit Zrt.-nél. A társaságot azért hozták létre, hogy a főváros közszolgáltatói hatékonyabbak legyenek, működésük korszerűbbé és fenntarthatóbbá váljon – írta a digitalhungary.hu.
A lépcsős integrált informatikai fejlesztés valójában a Főtáv kezdeményezésére vette kezdetét, amely a Budapesti Közművek jogelődje.
A cél a szolgáltatok színvonalának javítása, valamint az integrált vállalatirányítás elésére volt, amely fontos az egységes működéshez. Ennek érdekében vezettél be az SAP S/4HANA rendszerét és az SAP Service Cloud megoldást – tudatta a digitalhungary.hu.

Az ügyfelek számára is megkönnyíti a folyamatok intézését az új rendszer
A nonprofit társaság az ügyfélszolgálati feladat-ellátáshoz indított el modern rendszert.
Ennek célja az volt, hogy egyetlen platformon egyesítse adatbázisait a Budapesti Közművek, s egy közös tranzakciós felületet is létrehozzon – ez az ügyfelek számára is megkönnyíti a folyamatok intézését.
Miután lejárt a koábban használt SAP Integration Suite platform licensze, a folyamatot csupán 2 hónap leforgása alatt vitték át sikeresen az SAP BTP platformra, az SAP szakmai támogatásával. Így az üzleti és műszaki közmű területek egyaránt megfelelő támogatást kaptak – írta meg a digitalhungary.hu.
B.A.