2023. 07. 06. - 10:55
Szórakoztatóvá teszi a szépséget az Essence a Robloxban
Debütált a Robloxon első játékával az Essence – a játékkörnyezet a sminkmárka digitális jelenlétének szerves részévé vált, miközben fontos társadalmi kérdésekre is felhívja a figyelmet.
Első játékával jelentkezett az Essence sminkmárka a Robloxban, amely a jellemzés alapján „álomszerű világ, ahol a kedvesség elengedhetetlen eszköz”.
A sminkmárka a globális digitális Dept ügynökséggel együttműködve fejlesztette ki Color dare by Essence-t, mely az identitás és a sokszínűség témáit járja körül és tükrözi a márka küldetését – miszerint a szépséget szórakoztatóvá kell tenni.
A játékosok személyre szabott avatárokkal egy színes, változatos világot hoznak létre a főszereplő, Lash Princess segítségével.
A játék egyébként a Pride hónapjával egy időben indult, s a arra is invitálja a játékosokat, hogy adományt nyerjenek az Essence és az LGBTQIA+ ügynökség, a The Mixx által kiválasztott két jótékonysági szervezet számára.
A Cosnova tulajdonában levő márka bekerülése a Robloxba egy sikeres Twitch cosplay versenyt követően történt meg. Mindez jól mutatja a cég folyamatos elkötelezettségét az iránt, hogy a játékosközösséget magával ragadó élményekkel támogassa.
„A játékkörnyezet az Essence digitális jelenlétének szerves részévé vált. A Robloxba való bejutás stratégiai lépést jelent a márka terjesztésének növelésére, arra, hogy sokszínű közönséggel vegye fel a kapcsolatot, miközben felhívja a figyelmet a fontos társadalmi kérdésekre” – mondta el Thorsten Mühl, a Cosnova Digitális Marketing- és Tapasztalati Iroda vezetője.
Fotó: Facebook.com
L.A.