2022. 12. 21. - 09:50
Mesterséges intelligencia-vezérelt bőrápoló technológia az élelmiszerboltokban

Meglepően hangzik, de a L’Oréal szépségápolási óriás már élelmiszerboltokban is terjeszti Modiface mesterséges intelligencia-alapú bőrápoló technológiáját, a személyre szabott ajánlások érdekében.
Újabb technológiai újítással rukkolt elő a L'Oréal: a kozmetikai óriás a brit Sainsbury szupermarkettel együttműködve bevezeti a mesterséges intelligencia-alapú vásárlást az Egyesült Királyság élelmiszerboltjaiban. 

A L'Oréal mesterséges intelligencia-vezérelt Modiface bőrápoló technológiáját a fogyasztók arcainak szkennelésére alkalmazzák majd. A cél az, hogy szakértő bőrápolást és személyre szabott ajánlásokat kínálhassanak a Sainsbury élelmiszerbolt kategóriájában.
A L'Oréal és a Garnier kiképezte a Sainsbury szépségszakértőit a L'Oréal Paris Skin Genius és Garnier Skin Coach eszközeivel, amelyek már a ModiFace technológiával készültek.
„Szépségszakértőink fontos szerepet játszanak a vásárlók támogatásában, akik üzleteinkben szerzik be szépségápolási termékeiket. Ez a fantasztikus technológia azt jelenti, hogy még személyre szabottabb és személyesebb szolgáltatást tudnak nyújtani. A szemtől-szembeni interakció és a technológia kombinációja valóban megkülönböztet minket másoktól, a vásárlóknak pedig újabb nyomós okot adunk arra, hogy megálljanak a kozmetikai termékek mellett az élelmiszerbolti körútjuk során” – mondta el Sophie Hogg, a Sainsbury's egészség és szépség kategória igazgatója.
L.A.