2023. 08. 17. - 10:30
Már fürdőbombák is kipróbálhatók a metaverzumban
A Lush azon márkák közé tartozik, amely igent mondott arra, hogy ikonikus fürdőbombáit az érdeklődők a virtuális valóságban is megtapasztalhassák.
Belevetett magát a technológia nyújtotta lehetőségekbe az illatos szappanjairól és szépségápolási termékeiről ismert Lush. Már a Metaverzum Szépség Héten is részt vett június végén.
A Decentraland, Spatial és Roblox területén úttörőnek számító rendezvény - amelyet első alkalommal tartottak meg - arra szolgált, hogy összekapcsolja a vezető digitális tervezőket a már ismert szépségápolási márkákkal.
A Lush web3 képességeit használta, hogy a látogatók megtapasztalhassák ikonikus fürdőbombáit a virtuális valóságban.
Vagyis, legyen szó a Decentralandról, a Spatial-ról vagy a Roblox-ról, a felhasználók különböző Lush „bolygókat” próbálhattak ki, amelyek különböző fürdőbombákat testesítettek meg.
A globális esemény nem titkolt célja volt, hogy felforgassa a hagyományos szépséggel kapcsolatos elvárásokat. Emellett segítsen alakítani az iparágat a metaverzumok között, az AR és IRL tereken belül.
Fotó: Instagram.com/Lush
L.A.