2022. 11. 30. - 12:00

Avatárokkal bővít a L’Oréal

Avatárokkal bővít a L’Oréal

Több márkára kiterjedő partnerséget jelentett be az ismert kozmetikai cég a Ready Player Me-vel – utóbbi a metaverzum jelenleg vezető avatárplatformja.

A világ egyik vezető kozmetikai cége, a L'Oréal új, több márkát is érintő szépségápolási partneri viszonyt jelentett be a Ready Player Me-vel – amely a metaverzum vezető, több játékra kiterjedő avatárplatformja. Fotó: Instagram/readyplayer.me
 
A Maybelline New York és a L'Oréal Professional 5 exkluzív sminket és frizurát mutat be az avatárkészítéshez a Ready Player Me-en, melyek világszerte több mint 4 ezer platformon és alkalmazásban lesznek használhatók.
 
„A partnerség lehetővé teszi számunkra, hogy jobban megértsük a fogyasztók igényét a virtuális szépség iránt és növeljük a szépségélményeket”– mondta Camille Kroely, a L'Oréal csoport Metaverse3-vezetője.  
 
Mint mondta, megközelítésük - több mint hárommilliárd globális játékos bevonásával – az, hogy új szépségkódokat fedezzenek fel, miközben az élményt elérhetőbbé és befogadóbbá teszik.
 
A kreativitás, a technológia és a L'Oréal szépségápolási szakértelme révén arra törekednek, hogy teret kínáljanak az önkifejezésnek, amely tükrözi világuk sokszínűségét a „fizikai” határokon túl.
 
S hogy mindez miért hozták létre?
 
„Hiszünk abban, hogy a szépség jövője fizikai, digitális és virtuális lesz. Márkáink új, magával ragadó és virtuális élményeket hoznak létre virtuális terek, játékon belüli testreszabott élmények, virtuális globális hirdetések, valamint virtuális nagykövetek és influenszerek segítségével. Nagyon izgatottak vagyunk, hogy a szépség jövőjének alapjait fektethetjük le a Web3-on és a metaverzumban” – mondta el Asmita Dubey, a L'Oréal Csoport digitális és marketing igazgatója.
 
Fotó: Instagram/readyplayer.me
 
L.A.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.

 

gyulai_vafurdo

profight_banner.