2018. 05. 29. - 12:00
Turistacsalogató megakampányt indított Budapest
Az eddigi legnagyobb költségvetésű kampány készült el a magyar fővárosról. Az MTÜ nemzetközi megakampánya egyebek mellett a CNN-en népszerűsíti Budapestet.
Sosem költöttek még ekkora összeget a magyar fővárost népszerűsítő kampányra. Az MTÜ által készített kisfilm május közepétől érhető el. Ebben egy fiatal pár látható, akik a trükkös technikai megoldásoknak köszönhetően egyik népszerű budapesti helyről a másikra kerülnek, egyik kép áttűnik a másikba – tudatta a turizmusonline.hu.
A turisták természetesen megkóstolják a híres magyar ízeket, piacon nézelődnek, járnak a Müpában és a Várkert Bazárban, a Széchenyi-fürdőben lazítanak, majd a Gellértben.
Sétálnak a Várban, utaznak a földalattin. A Szabadság-híd, a Duna-part vagy éppen az Aria hotel tetőterasza sem marad ki a látványosságok hosszú sorából – adta hírül a turizmusonline.hu.
A kampány minden hozzávalójával együtt 235 millió forintba került, a nemzetközi méretű kampányra pedig 1,3 milliárd forintot költött a Magyar Turisztikai Ügynökség.
További médiafelületeket foglalnak majd le 4,5-5 milliárd forint értékben – írta meg a turizmusonline.hu.
B.A.