Bükfürdő újra Magyar Brands-díjas lett
Másodszor ismerték el a színvonalas hazai fürdőt: Magyar Brands-díjas lett a Bükfürdő Thermal & Spa. A gyógyfürdő még a 2018-ban először kiosztott munkáltatói díjat is bezsebelhette.
Második alkalommal kapta meg a Magyar Brands-díjat a Bükfürdő Thermal & Spa, mint kiváló fogyasztói márka. Sőt, munkáltatói díjat is átvehetett a jelenleg is fejlesztés alatt álló intézmény – tudatta a vaol.hu.
Boros László Attila, a Büki Gyógyfürdő Zrt. vezérigazgatója elmondta, hogy egy ilyen elismerés túlmutat a fürdőn, az egész várost és környéket illeti. Bük polgármestere, dr. Németh Sándor egyetértett vele, s hozzátette: a fürdő fejlesztésének ütemezése, koncepciója és fedezete is a gyógyászat erősítésére helyezi a hangsúlyt – írta meg a vaol.hu.
Másodjára lett díjazott a Bükfürdő Gyógyfürdő
Jelenleg is több mint 400 forintos felújítás zajlik a fürdőben. Inzám Andrea, a Magyar Brands menedzsere kifejezte örömét, hogy a gyógyfürdő ismét a legjobbak közé került – minden évben kiválasztják a legsikeresebb 750 márkát.
A választásban nemcsak a hely kedveltsége és ismertsége játszik szerepet, hanem az is, hogy a mögötte álló cég stabil-e, valamint, hogy mennyire építi jól a márkát. Utóbbi tekintetében a Büki Gyógyfürdő Zrt. 2017-hez képest is erősödött – írta meg a vaol.hu.
Hogy munkáltatóként is érdemes lett a díjra a büki fürdő, az azon múlt, hogy számos elégedett dolgozója van – mondta el a vezérigazgató. Jelenleg 176-an dolgoznak náluk és az elmúlt 3 évben több mint 30 százalékkal nőtt a fizetésük, minimálbért senki nem kap. Átlagosan 11 esztendeje dolgoznak a fürdőben az alkalmazottak – tudatta a vaol.hu.
Fotó: bukfurdo.hu
B.A.