Személyre szabott vásárlási élményt nyújt a mesterséges intelligencia

Egy felmérés szerint a fogyasztók 91%-a nagyobb valószínűséggel vásárol olyan márkáknál, amelyek felismerik és megjegyzik őt, ennek következményeként pedig releváns ajánlatokat és ajánlásokat tudnak nyújtani. Sőt, a millenniumi korosztály 70%-a hajlandó megengedni a kiskereskedőknek, hogy a jobb vásárlási élményért cserébe nyomon kövessék böngészési és vásárlási szokásait.
Manapság számos online keresőrendszer igyekszik értelmezni a felhasználói szándékot a megfogalmazás és a kontextus alapján, hogy megkülönböztesse a tranzakciós, navigációs vagy információs szándékot. Konceptuális adatok nélkül azonban az e-kereskedelmi oldalak nem tudják maradéktalanul szolgáltatni a kívánt termékeket, valamint nem tudnak releváns ajánlásokat és tartalmakat biztosítani.
Az Apptus legújabb, a divatipar számára kifejlesztett technológiája fogalmi megértést visz a termékkeresésbe a divatágazat számára. Teszi mindezt a nagy teljesítményű mesterséges intelligencia, a gépi tanulás és a szabadalmaztatott viselkedésvezérelt algoritmusok segítségével, melyek együttesen lehetővé teszik a kiskereskedők számára, hogy valós időben észleljék a fogyasztói trendeket. Sőt azt is, hogy reagáljanak rájuk, így minden keresésnél, vagyis a vásárlói út minden pillanatában a legrelevánsabb termékeket tudják listázni és ajánlani.
Az Avensia nagy tapasztalattal és szakértelemmel rendelkezik az Apptus-technológia terén, és a nagy teljesítményű e-kereskedelmi platformokat a divatipar számos ügyfele számára bevezette már.
Mesterséges intelligencia segíthet kiválasztani a következő divatcikket
"A divatkereskedők a keresőszavak, a kattintások és a navigációs minták alapján értelmezik a vásárlói szándékot, hogy a lehető legjobb tartalmakat jelenítsék meg" - mondta Johan Liljeros, az Avensia észak-amerikai ügyvezetője. "Sajnos ez általában csak a keresett konkrét terméket írja le, nem pedig a vásárló igényeinek teljes koncepcióját mutatja meg. A vásárlói szándék feltérképezésének jelenlegi eszközein túllépő képesség valódi megkülönböztető tényezőnek számít a mai modern kereskedelmi környezetben, és létfontosságú a gazdag és kifizetődő digitális élmények támogatásához".
"Az Apptus képessé teszi az online kiskereskedőket arra, hogy mindig azt ajánlják, ami a vásárlók számára a legfontosabb" - mondta Michael Mokhberi, az Apptus vezérigazgatója és társalapítója. "A szabadalmaztatott mesterséges intelligencia technológia kifinomult koncepcionális szándékadatokkal kombinálva jobb, relevánsabb vásárlói élményt nyújt. Az új módszer emellett valós időben tanul a látogatók viselkedéséből, előre látja a szándékukat, és az eredményeket úgy igazítja, hogy a legrelevánsabb termékeket magasabbra rangsorolja, optimalizálva az oldalakat az eladások maximalizálása érdekében."
Az egyik divatáru-kiskereskedő, amely az Avensia és az Apptus cégekkel együttműködve a mai legfejlettebb modern kereskedelmi technológiát használta fel egy rendkívül személyre szabott e-kereskedelmi oldal kialakításához, az ingeket gyártó Stenstroms, amely a századforduló óta működik. "Mindössze három hónap elteltével 113 százalékos növekedést tapasztaltunk a konverziókban, 215 százalékos növekedést a tranzakciókban és 115 százalékos növekedést a bevételekben" - mondta Rasmus Bengtsson, a Stenstroms online értékesítési vezetője.
Az ultra-személyre szabott vásárlási élmény releváns ajánlatokkal és ajánlásokkal történő támogatása tehát nagyon fontos ahhoz, hogy a cégek az érdeklődőket vásárlókká alakítsák, és ezáltal növeljék a bevételt és a nyereséget.
V.V