2021. 02. 15. - 12:40
Az összetartozás-érzés inspirálta a híres étteremlánc belső terét
Napjainkban, amikor a koronavírus-járvány és a távolságtartás sokakat próbára tesz, az egymáshoz való közelség érzése jelentősen felértékelődött – ez inspirálta a McDonald's új belső terét is.
Új belső tereket alkotott a régóta népszerű étterem-lánc számára az UXUS cég: a McDonald's Luna elnevezésű koncepcióját úgy tervezték meg, hogy barátságos, játékos és megosztható környezetet hozzanak létre.
Kezdetben a kínai piac számára fejlesztették ki ezt koncepciót, végül azonban azt globálisan is bevezetik.
Merész formák, hangulatos világítás a Luna koncepció keretében
„Az emberek közötti kapcsolat ma fontosabb, mint valaha volt. Állandóan megosztunk barátainkkal és családtagjainkkal pillanatokat, történéseket, arra törekszünk, hogy értelmes módon kapcsolatba léphessünk a körülöttünk lévő világgal” – mondta el George Gottl, az UXUS kreatív igazgatója és társ-alapítója.
Hozzátette: a Luna koncepció az összekapcsolódás és az összetartozás érzését testesíti meg, anélkül, hogy közben veszélyeztetné a hatékonyságot, a tartósságot vagy a költséghatékonyságot.
Az étterem ikonikus arany ívei az ülőrészeknél jelennek meg
Az, ahogyan a koncepció ezeket összekapcsolja az új belső tér-építészettel, grafikai elemekkel és anyaggal, illetve az ikonikus kör alakú formák felhasználásával, a máig közkedvelt márka esetében egy igen friss, kortárs kifejezésmódot nyújt.
Az UXUS új az anyagok, a szín és a textúra esetében is új megközelítést alkalmazott, hogy a felfedezés érzését erősítse.
A faburkolatok, a texturált vinil kárpit, a perforált acél és a betonnak ható laminálás magával ragadó környezetet teremt, amely bekapcsolja az érzékeket.
Az UXUS az anyagok, a szín és a textúra esetében is új megközelítést alkalmazott
Az ívelt formákat és köröket magában foglaló világítás, valamint a megvilágított felületek- és falak mélységet teremtenek és meleg, barátságos környezetet alkotnak.
A belső térből persze nem hagyták ki a McDonald's ikonikus aranyívét sem – a boltívek megjelennek a berendezési tárgyakon, mely merész grafikával és világítással párosul, meglepő és váratlan módon adva vissza a márka elemeit.
Fotó: UXUS
László Adrienn