2022. 10. 17. - 13:00
Szelfi helyett Skinfie – megjött a bőrelemző eszköz
Újabb technológiai vívmány kerül piacra: megérkezett a bőrelemző eszköz, amely szelfik alapján személyre szabott bőrápolási termékajánlásokat készít.
Bőrelemző technológiai eszköz a láthatáron: az A.S. Watson cég közelmúltban előrukkolt Skinfie Lab-ja regionális bevezetésével.
Egy bőrelemző eszközről van szó, amely a felhasználók szelfijei alapján személyre szabott bőrápolási termékajánlásokat készít.
A mesterséges intelligencia-alapú eszközt egyelőre Hong Kong-ban dobja piacra a cég – a tervek szerint 2023 elejéig Thaiföldön, Tajvanon, a Fülöp-szigeteken, Szingapúrban, Malajziában és Indonéziában is bevezetik.
Szelfi helyett Skinfie – megjött a bőrelemző eszköz
A Skinfie Lab-ot az A.S. közösen fejlesztette ki Watson és ModiFace, valamint a L'Oréal mesterséges intelligencia (AI) és AR vállalata.
„A Skinfie Lab ázsiai bevezetése az A.S. legújabb fejlesztése. A Watson valóban O+O – azaz offline és Online - ügyfélélményt nyújt. Egy, mesterséges intelligencia vezérelt bőrápolási tanácsadó sikeres elindítására épül, amely a brit Superdrugnál jelent meg 2021-ben. Az ügyfelek szeretik használni az eszközt, a megtérülési arány megduplázódott” – állítja a cég.
„Úgy véljük, a Skinfie Lab megváltoztatja a módot, ahogyan az ügyfelek bőrápoló termékeket vásárolnak – csupán egy szelfi segítségével. A legkorszerűbb technológiát alkalmazzuk az innovációra és olyan új megoldások kifejlesztésére, amelyek segítik ügyfeleink zökkenőmentes O+O vásárlási élményét. Örömmel mutatjuk be Ázsiában a Skinfie Labot, ezt az úttörő eszközt, amely megkönnyíti a felhasználók számára megtalálni, amire bőrüknek szüksége van” – mondta el Freda Ng, aki az A.S. Watson csoport digitális igazgatója Ázsiában.
L.A.