Rihanna: A jó smink kulcsa a bőrünk
Szinte teljes szabadkezet kapott a tehetséges énekesnő smink márkája tervezésekor – Rihanna szeptember 8-án dobta piacra a Fenty Beauty kozmetikumokat.
Divatmárkája eddig is volt Rihannának, a napokban azonban árusítani kezdték az énekesnő kozmetikumait is.
A 29 esztendős barbadosi sztár elárulta: saját sminkmárkája tervezésében szinte teljesen szabadkezet kapott – minden terméke dizájnjáért felel, ahogyan a csomagolásukkal is elégedett.
Előállt a Fenty Beauty - Rihanna büszke saját sminktermékeire
A Grazia magazinnak Rihanna elmondta, nyugodtan kreálhatott bármilyen színt vagy árnyalatot, s a csomagolás betűtípusába is nyugodtan beleszólhatott.
A barna szépségnek egyébként meggyőződése, hogy egy hölgy szépségének kulcsa a bőre, ez inspirálta őt magát is a különféle színek, termékek elkészítésére, melyek a hibátlan bőrt kiemelik.
A Fenty Face márka matt alapozókat és kiemelőket is tartalmaz.
Széles a paletta - alapozóktól a sminkecsetekig minden megtalálható Rihannánál
A stílusikon énekesnő leszögezte: úgy véli, ha egy sminknek olyan hatása van, mintha az a saját bőrünk lenne, akkor vagyunk a legszebbek és legstílusosabbak.
Rihanna egyébként néhány „szórakoztatónak” nevezett sminkterméket is tervezett, melyek a használójuk hangulatához, ruházatához, illetve alkalomhoz igazíthatók.
Fotó: Instagram
B.A.