2022. 05. 23. - 10:40
Mi az a digitális smink kollekció?
Digitális smink kollekcióval rukkol elő a Dior szépségipari részlege, amely a dél-koreai Zepeto közösségimédia-alkalmazással társul a cél érdekében.
Meglepő újdonságokra lehet számítani: a Dior szépségipari részlege társult a dél-koreai Zepeto közösségimédia-alkalmazással, hogy piacra dobhassa digitális smink kollekcióját – mely elsősorban a Z generációt célozza meg.
A Zepeto-nak ez az első szépségápolási céggel kötött együttműködése. Az összefogás eredményeként 9 megjelenés található a kollekcióban - a felhasználók 3D-s avatárokat készíthetnek magukról.
Lényegében kipróbálhatják magukon az ikonikus smink kollekciókat, amelyeket Peter Phillips, a Dior Creative & Image igazgatója alkotott.
A szépségápolási márkák egyébként jó ideje sikeres partnerkapcsolatokat alakítanak ki a virtuális világgal – olyan luxusmárkák, mint az LVMH, a Parfums Givenchy és a Prada korábban az Animal Crossing játékkal működtek együtt.
Az iparágak közötti összefogások a luxusmárkák számára lehetővé teszik, hogy elérjék a fiatalabb közönséget is.
Fotó: Youtube
L.A.