2021. 12. 09. - 10:50
Klímatechnológiával társult az egyik legnagyobb kozmetikai márka
Többéves együttműködést jelentett be a világ egyik leginnovatívabb és legpontosabb klímatechnológiai vállalatával a L’Oréal. A cél exkluzív, szépségközpontú platform kifejlesztése.
Hogyan lehet ötvözni egymással a környezeti adatokat és a szépségápolást? Minden arra utal, hogy hamarosan megtudjuk: a L'Oréal kozmetikai márka új, többéves együttműködést jelentett be a BreezoMeterrel, mely a világ egyik leginnovatívabb és legpontosabb klímatechnológiai vállalata.
Az izraeli székhelyű cég vezető szerepet tölt be a levegőminőséggel, pollenekkel és tűzzel kapcsolatos környezeti betekintések terén.
A két cég most egyesíti az öregedés és a környezet-tudomány terén megszerzett szakértelmét, hogy exkluzív, szépségközpontú expozíciós platformot fejlesszen ki.
Mit jelent ez? A cél új ismereteket feltárni arról, miként befolyásolja a környezet a bőr öregedését.
Végső soron olyan új szolgáltatásokat nyújtanának a fogyasztóknak, amelyek személyre szabott tevékenységekkel és életmódbeli tanácsokkal járulnak hozzá a bőr igényeinek kielégítéséhez.
Mindezt természetesen bárhol a világon lehetne használni.
„Nagyon izgatottak vagyunk, hogy hosszú távú stratégiai partnerség részesei lehetünk a BreezoMeterrel, mely a klímatechnológia területén világ szinten vezetőnek számít. Ötvözve a bőrápolás tudománya terén szerzett szakértelmünket a BreezoMeter innovatív technológiai platformjával vadonatú szolgáltatásokat és gyakorlati tanácsokat nyújtunk majd fogyasztóinknak szerte a világon, melyeket bátran alkalmazhatnak bőrápolási rutinjuk során a környezeti hatások elleni küzdelemben” – mondta el Barbara Lavernos, a L'Oréal kutatásért, innovációért és technológiáért felelős vezérigazgató-helyettese.
L.A.