2025. 02. 16. - 13:00
Ügyfélszolgálat ember nélkül? Lehetőség a magyar kkv-knak!

A mesterséges intelligencia alapú hardver megoldások, okos kioszkok, MI-kamerák és automatizált ügyfélszolgálati eszközök, szinte teljesen átalakíthatják a kisvállalkozások működését.
A kis- és középvállalkozások számára az egyik legnagyobb kihívás a hatékony és gyors ügyfélszolgálat fenntartása. Az emberi munkaerő drága, az ügyfél várakozási idők pedig egyre nagyobb problémát jelentenek. A megoldás? A mesterséges intelligencia alapú hardverek, amelyek 2025-ben minden eddiginél elérhetőbbé válnak a kkv-k számára.
Az okos kioszkok már most is hódítanak és a következő években elengedhetetlen eszközeivé válnak az üzleteknek és vendéglátóhelyeknek. Ezek az érintőképernyős MI-rendszerek lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy önállóan intézzék vásárlásaikat, megrendeléseiket vagy információ kérésüket, méghozzá gyorsan, sorban állás nélkül.

Idén még újabb és még okosabb megoldások jönnek az ügyfélszolgálati megoldásokban
A mesterséges intelligencia kamerák is forradalmi megoldást kínálnak. Ezek a fejlett rendszerek képesek felismerni az ügyfelek arckifejezéseit, viselkedésmintáit és akár azt is, hogy mennyi időt töltenek egy adott termék megvizsgálásával. Az így nyert adatok segítségével a vállalkozások célzottabb ajánlatokat tehetnek és növelhetik eladásaikat.
A beszédfelismerő technológiák is egyre fejlettebbek, így az automatizált telefonos ügyfélszolgálatok sokkal természetesebbé és hatékonyabbá válnak. Az MI-alapú rendszerek képesek felismerni az ügyfél szándékát, gyors válaszokat adni, és szükség esetén azonnal az illetékes munkatárshoz irányítani a hívást – mindezt továbbra is emberi beavatkozás nélkül.
A kisvállalkozások számára ezek az eszközök nem csupán időt és pénzt takarítanak meg, hanem versenyelőnyt is biztosítanak. Az ügyfelek egyre inkább elvárják a gyors, önkiszolgáló megoldásokat, így azok a vállalkozások, amelyek nem lépnek időben, könnyen lemaradhatnak a piaci versenyben. A mesterséges intelligencia ügyfélszolgálati forradalma elkezdődött. Kérdés, hogy ki áll készen mindezen változásokra?
CS.SZ.