2025. 03. 23. - 08:00
Mesterséges intelligencia asszisztenst fejlesztettek a kkv-k számára

A Verizon Business bemutatta az első generatív mesterséges intelligencia asszisztenst a kkv-k piacnak.
A mesterséges intelligencia (MI) térnyerése már nem a jövő kérdése, hanem a jelen valósága. A Verizon Business legújabb bejelentése forradalmasíthatja a kis- és középvállalkozások működését, hiszen mostantól egy olyan GMI alapú asszisztens áll rendelkezésükre, amely képes automatizálni az ügyfélszolgálatot és 0-24 elérhető válaszokat biztosítani a leggyakoribb kérdésekre. A hivatalosan “Business Assistant” nevet kapó szoftver nemcsak egyszerűsíti a vállalkozások napi működését, hanem lehetővé teszi számukra, hogy lépést tartsanak a legnagyobb globális cégekkel is a digitális interakciók terén.
A Verizon Business Assistant célja, hogy a kisvállalkozások számára elérhetővé tegye a legfejlettebb mesterséges intelligencia technológiát. Az eszköz képes felismerni a vásárlói kérdéseket, válaszokat generálni rájuk, majd ha szükséges, átadni a beszélgetést egy élő munkatársnak. A legjobb benne, hogy folyamatosan tanul és minden interakcióval fejleszti a tudásbázisát, így idővel egyre pontosabb és hasznosabb válaszokat képes adni.
Az új generatív mesterséges intelligencia alapú asszisztens egyszerűsíti a munkavállalók feladatait, hiszen csökkenti az egyszerű kérdésekre adott válaszok keresésére fordított időt, így a dolgozók több időt fordíthatnak az üzlet növekedésére és a fontosabb feladatokra. A legfontosabb előny, hogy a vállalkozások képesek lesznek hatékonyabban kiszolgálni a vásárlókat, miközben az ügyfélszolgálat gyorsasága és minősége is javul.

Újabb MI fejlesztést kaptak a kisvállalkozások
A Verizon Business Assistant különösen hasznos azoknak a vállalkozásoknak, amelyek szeretnék automatizálni az alapvető ügyfélszolgálati feladatokat, de nem rendelkeznek erőforrással, hogy folyamatosan alkalmazzanak élő ügyfélszolgálati munkatársakat. Az eszköz gyorsan integrálható a vállalkozások meglévő rendszereibe és nem igényel semmilyen új hardvert vagy szoftvert. A testreszabhatósága lehetővé teszi, hogy minden vállalkozás saját igényei szerint tanítsa meg a rendszert.
A Verizon Business Assistant nemcsak az egyszerű kérdések kezelésében nyújt segítséget, hanem a vásárlói trendek és preferenciák jobb megértésében is, mivel értékes adatokat gyűjt az ügyfél elégedettségről és a kapcsolattartás módjairól. A kisvállalkozások számára ez egy olyan eszköz, amely lehetővé teszi számukra, hogy ugyanolyan professzionális szintű ügyfélszolgálatot nyújtsanak, mint a nagy cégek.
A mesterséges intelligencia asszisztens révén a Verizon Business egy új korszakot nyit a kisvállalkozások számára, amelyek eddig csak álmodhattak arról, hogy mesterséges intelligenciát használjanak az ügyfélszolgálatban. Az eszköz nemcsak a technológiai fejlődést képviseli, hanem segít a kkv-knak abban, hogy versenyelőnyt szerezzenek a digitális világban.
CS.SZ.