2025. 04. 09. - 14:16

Már hívásokat is fogad az MI a cégek helyett

Már hívásokat is fogad az MI a cégek helyett

A mesterséges intelligencia már képes a kisvállalkozások helyett felvenni a telefont. Ez a jövő?

A kisvállalkozások egyik legnagyobb kihívása, hogy a növekedésük során egyre több ügyfélhívás érkezik be, miközben az erőforrásaik szűkösek. Az Aircall legújabb innovációja, a mesterséges intelligenciával működő Voice Agent erre a problémára ad elegáns, korszerű választ: egy olyan virtuális asszisztens, amely a hét minden napján, 0-24-ben rendelkezésre áll, bármilyen kérdéssel is hívják a céget. Ez a technológia már nemcsak a nagyvállalatok kiváltsága – mostantól a kisebb cégek is részesülhetnek abban a rugalmasságban és profizmusban, amit a mesterséges intelligencia nyújt.
 
A mesterséges intelligencia alapú hang ügynök képes megválaszolni a leggyakoribb kérdéseket a vállalkozás által előre megadott gyakran ismételt kérdések listák alapján. Ez azt jelenti, hogy az ismétlődő, rutinszerű megkereséseket teljes egészében leveszi az élő ügyfélszolgálat válláról, így azok a komplexebb, nagyobb hozzáadott értékkel bíró ügyekre tudnak koncentrálni. Amikor pedig valóban emberi beavatkozásra van szükség, a Voice Agent előszűri a hívást, összegyűjti a fontos információkat és átadja azokat a megfelelő munkatársnak, mindezt zökkenőmentesen.
 
 
call_kkv_Torzs
Szépen lassan mindenre lesz egy megoldása a mesterséges intelligenciának
 
A technológia másik óriási előnye, hogy nincs szükség informatikai csapatra vagy hosszadalmas implementációra. Az Aircall rendszereibe integrálható Voice Agent percek alatt beüzemelhető és azonnal elkezdheti kezelni a hívásokat. Mindezt egy rugalmas, használatalapú díjazási modell mellett, ami lehetővé teszi, hogy a legkisebb vállalkozások is kihasználják a mesterséges intelligencia előnyeit anélkül, hogy hatalmas összegeket fektetnének be.
 
De a történet itt még nem ér véget. Az Aircall 2025-ben, tehát még idén további funkciókat ígér: a hívások intelligens továbbítását, CRM-integrációt és még aktív hívásindítást is. A mesterséges intelligencia tehát nemcsak válaszolni fog a kérdésekre, hanem proaktívan fel is veszi a kapcsolatot az ügyfelekkel – például emlékeztetők küldésével vagy időpont-egyeztetéssel. Ez új korszakot nyit a kisvállalkozások életében: mostantól nemcsak reagálni tudnak, hanem kezdeményezni is.
 
A mesterséges intelligencia tehát csendben, de megállíthatatlanul átalakítja a telefonos ügyfélszolgálatot is. Amit eddig kizárólag élő munkaerővel lehetett megoldani, azt ma már egy digitális kolléga is elvégezheti – gyorsabban, fáradhatatlanul és hibamentesen. A kérdés nem az, hogy megéri-e bevezetni, hanem hogy ki meri tovább halogatni.
 
 
CS.SZ.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.