2024. 02. 02. - 09:35
Ezek a legjobb mesterséges intelligencia-eszközök a KKV hatékonyságához
Ha elegünk van abból, hogy számtalan órát töltsünk ismétlődő feladatokkal és folyamatokkal, s jól lenne a legmodernebb technológia, mellyel versenyelőnyhöz is juthatunk, íme a legjobb mesterséges intelligencia-eszközök.
Számos kis- és középvállalkozás küzd azzal, hogy rengeteg idő megy el az ismétlődő feladatok, folyamatok végzésére. Ha már mi is belefáradtunk, s mellette jó volna a legkorszerűbb technológia, amellyel versenyelőnyt is szerezhetünk, ideje bevetni a 2023-ban legjobbnak bizonyult mesterséges intelligencia-eszközöket.
A marketingtől a könyvelésen át a pénzügyekig ezek a megfizethető és hatékony eszközök percek alatt segíthetnek többórás munkák elvégzésében.
1.Levendula.ai
Az MI-eszközök segíthetnek a kisvállalkozásoknak olyan tartalmat létrehozni, amely megfelel a közönségnek és legyőzi az algoritmusokat. A Lavender.ai az egyik ilyen eszköz, amely természetes nyelvi feldolgozást (NLP) és gépi tanulási algoritmusokat alkalmaz az írott tartalmak hatékonyságának javítására.
Ezenkívül ellenőrzi az egyértelműséget, a koherenciát, a tartalom elkötelezettségét és ennek megfelelő javaslatokat tesz. Ez elsősorban a pozitív válaszok és az e-mailek gyorsabb megírásában segít. Ezenkívül a menedzserek blogbejegyzéseket, termékleírásokat, közösségi média bejegyzéseket és egyebeket készíthetnek a mesterséges intelligencia-eszközzel.
A mesterséges intelligencia-eszközök sokat segítenek a KKV hatékonyságában
Főbb jellemzők:
-Tartalom optimalizálás
-Az eszköz személyre szabott bevezetőket javasol és megjeleníti a potenciális ügyfelek adatait
-Javítja az e-mail másolatokat
-Adatokkal alátámasztott betekintést nyújt
-Integráció ismert CMS-szel – WordPress és HubSpot.
2.MarketMuse
A MarketMuse megkönnyíti a tartalom-ellenőrzések automatizálását - amelyek korábban órákat vagy akár napokat is igénybe vettek. Tovább eltávolítja a szubjektivitást és kiemeli, mi működik és mi nem.
Segít a tartalmi tervek gyors elkészítésében, miközben oldal- és webhelyszintű, SERP-betekintést nyújt a vállalkozóknak. A marketingszakemberek könnyebben uralhatják a témát, ha megértik, hogy a rangsorolás nehézsége alapján mely témákat szükséges felvenni.
Főbb jellemzők:
-Oldal optimalizálás
-Domain elemzés
-Automatizált ROI és forgalmi előrejelzések
-Tartalomleltárak és kutatási munkafolyamatok
-A mesterséges intelligencia nagyszabású tartalmat generál.
3.Phrasee
Ez a mesterséges intelligencia-vezérelt eszköz természetes nyelvgeneráló és gépi tanulási algoritmusokat használ az e-mailes marketingkampányok tárgysorainak, törzsszövegének és egyéb elemeinek létrehozásához. A kisvállalkozások a Phrasee segítségével optimalizálhatják az e-mailek másolatait, hogy növeljék az elköteleződési arányt.
Főbb jellemzők:
-Automatizált kísérletezés – A/B/N tesztelés
-Dinamikus optimalizálás (e-mailhez, push-hoz és SMS-hez)
-Az eszköz több kattintást és konverziót eredményez
-Nyelvi betekintések és teljesítményjelentések készítése.
A kisvállalkozások marketingjéhez alkalmazható mesterséges intelligencia segítségével a vezetők számos szempontot automatizálhatnak, beleértve az e-mail kampányokat , a közösségi média bejegyzéseinek ütemezését és még sok egyebet.
Ezenkívül nyomon követhetik az ügyfelek interakcióit, hogy megértsék a viselkedési mintákat.
A cikket folytatjuk.
L.A.