2024. 11. 19. - 14:37
Automatizált marketing: Újdonság a kkv-k számára
Hatékonyabb kampányok, időmegtakarítás és jobb ügyfélkapcsolatok. Az MI a kkv-k új siker eszköze lehet.
A mesterséges intelligencia (MI) alapú marketingautomatizáció jelentős változásokat hozott a kis- és középvállalkozások (kkv-k) világában. Az olyan eszközök, mint a mesterséges intelligencia-alapú hirdetési platformok, ügyféladat-elemzők és chatbotok, a korábban csak nagyvállalatok által elérhető technológiákat mindenki számára hozzáférhetővé tették.
Az MI-eszközök révén a kkv-k pontosan célozhatják meg ügyfélcsoportjaikat. A gépi tanulási algoritmusok elemzik a vásárlói viselkedést és személyre szabott ajánlatokat generálnak, amelyek növelik az értékesítés esélyét. Például egy magyar kézműves termékeket árusító vállalkozás a mesterséges intelligencia segítségével célozhatja meg a vásárlókat azok érdeklődése alapján.
Sok kkv nem ismerte még fel a mesterséges intelligencia előnyeit
Az MI-alapú hirdetési platformok lehetővé teszik a költséghatékony kampánykezelést. Az automatizált ajánlattételi rendszerek, amelyek az optimális időpontokban jelenítik meg a hirdetéseket, akár 20-30%-os megtakarítást is jelenthetnek. Mindezek mellett a chatbotok egész napos ügyfélszolgálatot biztosítanak, javítva az ügyfélélményt.
Ezek az eszközök nemcsak hatékonyságot, hanem versenyelőnyt is biztosítanak. A magyar kkv-k számára a mesterséges intelligencia használata nem csupán egy technológiai trend, hanem alapvető üzleti szükségszerűség, amely segít alkalmazkodni a folyamatosan változó piac igén.
CS.SZ.