2023. 12. 01. - 08:25
A KKV-kat a mesterséges intelligencia következő generációja segíti
Csaknem minden iparágban módosítják a működést és az innovációkat a technológiai előrelépések. A mesterséges intelligencia következő generációja az alábbi módokon segíti a vállalkozásokat.
A technológiai fejlesztések folyamatosan hatással vannak arra, hogyan működnek a vállalkozások és az innovációk módját is módosítják.
A kis- és középvállalkozások számára fontos, hogy tisztában legyenek azzal, milyen technológiai trendekre érdemes odafigyelni.
Cikkünk első részében a felelős adathasználatról és az üzleti blockchain-ről esett szó.
Lássuk azonban, mi segítheti még a KKV-kat.
A mesterséges intelligencia következő generációja
Az MI (mesterséges intelligencia) korábban a tudományos-fantasztikus irodalomban volt népszerű, manapság azonban évről évre egyre több olyan valós felhasználási esete kerül napvilágra, amelyek lehetőséget adnak a kis- és középvállalkozásoknak.
A mesterséges intelligencia már része az életünknek – jó példa erre, amikor a Google Térkép közeli helyeket javasol, vagy amikor az Amazon emlékeztet bennünket, hogy rendeljünk valamit, amire szükségünk van.
A KKV-kat a mesterséges intelligencia következő generációja segíti
Az olyan újabb eszközök, mint a Stable Diffusion és a ChatGPT, arra hívják fel a figyelmet, hogy a mesterséges intelligencia és a gépi tanulási modellek használhatók olyan dolgok elvégzésére, amelyek korábban elképzelhetetlenek voltak: például képeket készíthetnek a semmiből, vagy emberek módjára beszélhetnek.
Az MI-megoldások ma már a folyamat-javítások és üzleti döntések meghozatalának fontos részét képezik. Arra is van mód, hogy sokkal jobbá tegyék a könyvelést.
A kisvállalkozások esélye abban rejlik, mit segíthet a jövőben a mesterséges intelligencia, bepillantást engedve az elkövetkezendő eseményekbe, valamint a kézi munka megkönnyítésével, hogy időt takaríthassanak meg.
Ez jelentheti a cash flow előrejelzését a belső üzleti adatok és a külső makrogazdasági adatok alapján, a back-office üzleti folyamatok teljes részeinek automatizálását - de az MI abban is segítséget nyújthat a vállalkozásoknak, hogy megtalálják a legjobb időpontokat az ügyfelekkel és beszállítókkal való kapcsolatfelvételre, múltbeli magatartások alapján.
A cikket folytatjuk.
L.A.