Kun Miklós: elsősorban a családosokat szólítjuk meg
Kun Miklós, a Gyulai Várfürdő ügyvezető igazgatója az idei célokról, tervekről beszélt. Elmondta, hogy több kampány is indul, emellett előkészítik a versenyuszoda és a Pető Intézet megvalósítását is.
Kun Miklós elmondta, hogy az idén előkészítik a versenyuszoda megépítését, a cél, hogy a város méretéhez méltó uszodást hozzanak létre, emellett a gyulai Pető Intézet kialakítása is terítéken van, amely jelenleg szintén a tervezési szakaszban áll. "A Pető Intézet első regionális központját Gyulán kívánja létrehozni és ezen belül is a várfürdőben" - tette hozzá.
Kiemelt cél, hogy a gyulaiak többször látogassák a Várfürdőt
A beruházások mellett több marketing kampány is elindítanak 2017-ben: kiemelkedő cél, hogy fokozzák a gyulaiak jelenlétét a Várfürdőben. "Érdekes statisztika, hogy bár itt van a fürdő, a gyulaiak még se használják, a vendégek 95 százaléka vidéki". A marketing kampány további alanya Temes és környéke, a cél, hogy a román határon túl is megismerjék a Várfürdőt, ezenkívül országos kampányt is terveznek, elsődlegesen a családokat szólítják majd meg a várossal. Tovább kívánják erősíteni a családi programokat is a rendezvényeiken, elsősorban a gyermekeknek szeretnének kedvezni.
/T.D.