2025. 05. 26. - 10:20
Új marketingbomba: itt a terméklistákat javító generatív mesterséges intelligencia

Új generatív mesterséges intelligencia alapú eszközzel rukkolt elő az Amazon – az eszköz a kereskedőknek segít javítani a hiányzó részletekkel vagy attribútumokkal ellátott listáikat.
Új, generatív mesterséges intelligencia alapú eszköz kiadását jelentette be az Amazon, amely a kereskedőknek nyújt segítséget: javítja a hiányzó részletekkel vagy attribútumokkal ellátott listáikat.
Az eladók gyakran több száz listázott termékkel rendelkeznek az Amazonon, s a hozzájuk kapcsolódó információkat időről-időre frissíteniük szükséges, ami nehézkes feladat lehet. Olvasd el: Átformálja az üzleti világot az Amazon és az SAP közös generatív mesterséges intelligencia-fejlesztése
Mesterséges intelligencia-vezérelt eszköz könnyítené a munkát
Az e-kereskedelmi technológiai óriás most kiadta az Enhance My Listing-et, s szeretné, ha az eladók egy új, mesterséges intelligenciával vezérelt eszközt alkalmaznák a munka megkönnyítése érdekében.
A cég közlése szerint saját Amazon Bedrock szolgáltatását használja a generatív mesterséges intelligencia modellekhez, hogy betekintést nyerjen az ügyfelek elköteleződésébe a platformon. Olvasd el: Az MI az e-mail marketing jövője

Új marketingbomba: itt a terméklistákat javító generatív mesterséges intelligencia
Az Enhance My Listing május elején indult el az Egyesült Államokban, egyelőre kiválasztott eladók számára - a kibővített bevezetés a következő hetekben várható.
A vállalat 2023-ban vezette be generatív mesterséges intelligencia-alapú eszközeit az eladók számára, olyan funkcióval, amely segített nekik a termékleírások készítésében.
Az Amazon ezt követően 2024 márciusában hozzáadott egy eszközt, mellyel az eladók egy termék URL-címének beillesztésével létre tudtak hozni listát a weboldalukról. Ez a funkció lehetővé teszi, hogy egyetlen képet feltöltsenek, vagy néhány szót írjanak egy lista létrehozásához.
Rengetegen használják a generatív MI-eszközöket
Az e-kereskedelmi technológiai tech cég szerint napjainkra több mint 900 ezer eladó használja generatív mesterséges intelligencia eszközeit.
A vállalat hozzátette, hogy a kereskedők több mint 90 százalékban szerkesztés nélkül fogadják el a mesterséges intelligencia által generált tartalmat. Ez nem feltétlenül jelenti az eszközök pontosságának jóváhagyását – lehetséges ugyanis, hogy egyes eladók nem ellenőrzik alaposan a kimeneteket.
Nem az Amazon egyébként az egyetlen vállalat, amely megpróbálja beépíteni a generatív mesterséges intelligenciát a marketingbe.
A Google, az eBay, a Meta és a Shopify több eszközt is kiadott ebben a kategóriában.
Egyes startupok – így például az Avataar és a Superscale -, szintén azon dolgoznak, hogy mesterséges intelligenciával vezérelt alkalmazásokon keresztül segítsék az eladókat marketingeszközök létrehozásában.
B.A.