2025. 03. 26. - 09:20

Nagy terhet vesz le a vállakról: mesterséges intelligencia-ügynökökkel rukkol elő a Zoom

Nagy terhet vesz le a vállakról: mesterséges intelligencia-ügynökökkel rukkol elő a Zoom

Mesterséges intelligencia-ügynökökkel áll elő a Zoom AI Companion: a frissítései részeként az érvelést és a memóriát használja a feladatok elvégzéséhez.

Számos új mesterséges intelligencia-képességet mutatott be a Zoom személyi asszisztensi eszközéhez, az AI Companionhoz.
 
A frissítések várhatóan hatással lesznek a Zoom folyamatában lévő alkalmazásokra, többek között a Zoom Meetingekre, a Team Chatre és a Dokumentumokra.
 
A frissítések részeként a Zoom AI Companion az érvelést és a memóriát használja a feladatok elvégzéséhez, beleértve a párbeszéddel történő önkiszolgálást és az egyéni ügynökök létrehozását.
 
A frissítéseket az Enterprise Connectnél jelentették be a floridai Orlandóban. Olvasd el: A mesterséges intelligencia-ügynökök már a nyakunkon vannak
 
Mesterséges intelligencia-ügynökökkel rukkol elő a Zoom
Mesterséges intelligencia-ügynökökkel rukkol elő a Zoom
 
Azért vezették be őket, hogy a Zoom AI Companionját ügynökmodellre cseréljék – közölte Smita Hashim, a Zoom termékigazgatója. Szerinte a modell „nagy előrelépést jelentett abban, hogyan javíthatja a mesterséges intelligencia a termelékenységet és a munkahelyi együttműködést”.
 
MI-ügynök - Önálló feladatvégrehajtás és döntéstámogatás
 
Az ügynöki készségek kihasználásával az AI Companion immár önállóan hajthat végre feladatokat, kezelheti a többlépcsős műveleteket és támogatást nyújthat a döntéshozatalban is.
 
„Értéket biztosítunk ügyfeleink számára mesterséges intelligencia ügynökeink és ügynöki készségeik révén, amelyek valódi ügyfélproblémákat oldanak meg” – mondta Hashim, hozzátéve, hogy ez segíti őket a kapcsolatteremtésben, az együttműködésben és a több munka elvégzésében - mindezt a Zoom platformon belül, amelyet a felhasználók kedvelnek és megbíznak benne.
 
Rengeteg innováció érkezik
 
A bejelentett 45 új innováció között szerepelnek olyan eszközök, mint a naptárkezelés, a klipgenerálás és az írássegítés. Az ügyfelek önkiszolgálását a Zoom Virtual Agent is javítja, amely memóriát és érvelési készségeket használ az összetett feladatok kezeléséhez.
 
A Zoom azt is elmondta: tervei szerint az AI Companion elérhetőségét személyre szabható virtuális ügynökökkel bővíti az AI Studio segítségével, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy testreszabott ügynököket hozzanak létre az üzleti igényeknek megfelelően.
 
Ezenkívül a szervezetek egyéni találkozósablonokat tervezhetnek és szótárakat készíthetnek iparág-specifikus terminológiával a munkafolyamatok egyszerűsítése érdekében.
 
Az AI Companion a hangpostaüzenetek összegzésével és a megbeszélésekből végrehajtható feladatok kivonásával is segít a Zoom Phone hívások során.
 
„A mai, nagy keresletű környezetben a vállalkozások nem tudják bővíteni az ügyfélszolgálatot egyszerűen több ügynök hozzáadásával. Következő generációs virtuális ügynökünk átalakítja ezt az egyenletet és intelligens, személyre szabott önkiszolgáló szolgáltatást nyújt, amely komplex interakciókat is képes kezelni” - mondta Chris Morrissey, a Zoom ügyfélélményének globális vezetője.
 
Hozzátette: a valódi mesterséges intelligencia-automatizálás és az ügynöki képességek kombinálásával segítenek a vállalkozásoknak szolgáltatási kapacitásukat drámai módon bővíteni, miközben csökkentik a költségeket.
 
„Ez nemcsak a mennyiség kezeléséről szól. Arról is, hogy növeljünk minden ügyfélkapcsolatot miközben lehetővé tesszük a fenntartható üzleti növekedést” – jegyezte meg Smita Hashim.
 
További mesterséges intelligencia-megoldások várhatók
 
Tovább bővítve iparág-specifikus megoldásait, a Zoom 2025 márciusa végén elindítja a Zoom Workplace for Clinicians, a Zoom Workplace for Frontline-t a dolgozók számára áprilisban, míg májusban a Zoom Workplace for Education startol el.
 
Ezen, mesterséges intelligencia-vezérelt megoldások célja a munkafolyamatok egyszerűsítése és az egészségügyi dolgozók és a diákok közötti interakció javítása, olyan eszközöket biztosítva, mint például az élő jegyzetek átírása és a megbeszélések összefoglalói.
 
„A Zoom AI Companiont használjuk, amióta elérhetővé vált. Első kézből tapasztaltam, miként alakította át a tudományos és adminisztratív tevékenységünket”– mondta Steven Carroll, a Saint Leo Egyetem információs igazgatója.
 
Hozzátette: ez a technológia nemcsak a hatékonyságról szól. Lehetővé teszi, hogy alkalmazottaik kevesebb időt töltsenek manuális feladatokkal és többet fordítasanak értelmes együttműködésre, illetve a legfontosabbra összpontosítsanak: diákjaik oktatási útjának támogatására.
 
 
B.A.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.