2022. 08. 09. - 09:50
Wellness is lehet a fogápolás?
A szépségrajongók következő generációjához szól - az önkifejezést támogatja a Colgate-Palmolive kollekciója, amely többféle fogápolási eszközt ad a felhasználók kezébe.
Az önkifejezést támogatja az a kollekció, amelyet a Colgate-Palmolive cég dobott piacra. A vállalat kijelentette: a termékek célja „a szépségrajongók következő generációjához szólni”.
A koncepció abból az elképzelésből született, hogy az egyszerű fogmosást is lehet a jó közérzet rituáléjává változtatni.
A „Co.” Colgate-család 7 terméket kínál - köztük fogkrémet, fogkefét, szájöblítőt, fogfehérítőt. A termékcsalád kizárólag boltokban és online elérhető az Ulta oldalán, valamint a dedikált Co. by Colgate weboldalon.
Wellness is lehet a fogápolás?
A termékcsaláddal a sajtóközlemény szerint adományozási modellt is a márkába építenek, amely minden vásárlás után juttat vissza pénzt és azokra a non-profit szervezetekre összpontosít, amelyek segítik „biztosítani a jövőt, ahol mindenki bátran megélheti igazát.”
Az innovatív kollekció egyébként főként a Z-generáció tagjait célozza meg.
L.A.