2020. 12. 17. - 10:55
Okos fogkefékhez készült wellness-applikáció
![Okos fogkefékhez készült wellness-applikáció](/upload/2020/December/fogkoz.jpg)
Összefogott egy applikáció-készítő céggel két ismert kozmetikai cég, hogy a Colgate alkalmazást mostantól csatlakoztatni lehessen az okos fogkefékhez.
Partnerkapcsolatot alakított ki a Colgate-Palmolive a Headspace alkalmazással, mely heti programozást kínál a Hum by Colgate alkalmazáson belül – és csatlakozni tud a vállalat intelligens fogkeféihez.![fogaszat_wellness_1](https://www.nice.hu/upload/2020/December/fogaszat_wellness_1.jpg)
![fogaszat_wellness_1](https://www.nice.hu/upload/2020/December/fogaszat_wellness_1.jpg)
Az együttműködésnek köszönhetően a Headspace „Mindful Moments” programozható lesz a Hum alkalmazásban.
A cél az, hogy segítsen a felhasználóknak új rutinok kialakításában, függetlenül attól, hogy ez a fogmosás ritmusának fokozását, alaposabb tisztítást jelent-e, vagy azt is, hogy hasznos tanácsokat hallgasson meg a felhasználó.
A Hum alkalmazás lehetővé teszi a fogkefét használók számára, hogy úgynevezett „mosolypontokat” szerezzenek a fogmosással vagy az alkalmazásban mutatott tevékenységek elvégzésével.
Az alkalmazók egy 60 napos ingyenes Headspace próbaverziót is kaphatnak, ha szereztek 200 mosolypontot – ezeket egy hónapon belül válthatják be cég weboldalán.
„A Headspace tökéletes partner a Colgate Hum számára, hiszen mindkét márkánk küldetésének tekinti az egészséges szokások megerősítését, miközben javítja az általános egészségi állapotot és több mosolyt csal az emberek arcára” – mondta el Bill Van de Graaf, a Colgate-Palmolive észak-amerikai marketing alelnöke.
Az új ötlet mögött egyébként az áll, hogy mivel a koronavírus-járvánnyal kapcsolatos korlátozások, intézkedések és az üzletek bezárása miatt az eladások bizonyos területeken csökkentek, megugrott a wellness, kényeztető és a higiéniai termékek iránti kereslet.
Az új, digitális partnerség alkalmazásával mindenkinek üzennek, de leginkább a fiatal fogyasztókat, az Y, vagyis az ezredfordulós generáció tagjait célozzák meg.
„Márkáink egyesítése komoly lehetőséget kínál a Hum-nak, hogy továbbra is egyedi élményeket teremtsen, amelyek relevánsak az Y-generációhoz tartozó fogyasztók életmódja szempontjából, s megerősítik a száj egészsége, valamint az általános wellness közötti kapcsolatot” – mondta Bill Van de Graaf.
László Adrienn