2023. 08. 01. - 10:15

Virtuális manikűr AR segítségével

Virtuális manikűr AR segítségével

Miközben a márkák és kereskedők a valós élet tapasztalatait igyekeznek az online világba átültetni, a szépség- és divattechnológiai megoldásokat kínáló Perfect Corporation bővíteni kívánja azokat.

Manapság számos márka törekszik arra, hogy a valós élet tapasztalatait átültesse az online világba – eközben azonban akad, aki ki kívánja terjeszteni azokat.  Fotó: perfectcorp.com
 
A Perfect Corporation mesterséges intelligencia (MI) és kiterjesztett valóság (AR) szolgáltatóként legutóbbi fejlesztésében összefogott a francia Manucurist zöld szépségápolási márkával.
 
A cél az volt, az AR, vagyis kiterjesztett valóság virtuális kipróbálásán keresztül keltse életre a Green Flash körömszíneket.
 
A mesterséges intelligencia vezérelte virtuális próbatechnológiát alkalmazva a Manucurist weboldalát felkeresők 50 különböző körömlakk-árnyalatot tesztelhetnek a Green Flash kollekcióból.
 
Az élmény célja, hogy a felhasználók valós időben, saját kezükön nézhessék meg a színek széles skáláját, s mindezt a saját otthonukból, ha úgy tetszik.
 
A technológia használata nem kis előnnyel szolgál, ha valaki az interneten vásárol körömlakkot.
 
Nem mellesleg, az AR technológia lehetőséget kínál a kereskedőknek, hogy gazdagítsák a vásárlói élményt a virtuális elemek valós világba építésével.
 
A technológia használatával a kiskereskedők segíthetnek az ügyfeleknek, hogy személyes környezetükben megjelenítsék a termékeket, ami interaktív vásárlási élményt tesz lehetővé.
 
Az AR-technológia képes az elköteleződést fokozni, azzal, hogy szórakoztató és magával ragadó élményeket kínál. Ezen túlmenően segíthet a kiskereskedőknek egy személyre szabottabb és interaktívabb vásárlási környezet kialakításában, elősegítve a vásárlói hűséget és minimalizálva a visszaküldési arányokat.
 
Nem ez az első eset egyébként, hogy ismert cégek AR technológiát vetnek be.
 
Az Apple és az IKEA például már alkalmazta azt, hogy a vásárlók el tudják képzelni, hogyan jelennek meg a megvásárolni kívánt termékek a saját otthonukban. Hasonlóképpen a Ray-Ban és a Nike például bevezette a virtuális próbatechnológiát. A virtuális próbafülkék népszerűsége jelentősen megnőtt az elmúlt években.
 
Fotó: perfectcorp.com
 
L.A.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.

 

gyulai_vafurdo

profight_banner.