2023. 06. 30. - 09:00
Szakértői tanácsokat és termékeket kínál az új hajápolási platform

Új hajápolási mikrowebhelyet indított el a Procter & Gamble cég a Lazadával karöltve - a #HairDNA célja szakértői tanácsokkal megoldani a felhasználók hajgondjait.
Együttműködve a Lazada céggel, új hajápolási mikrowebhelyet indított el a Procter & Gamble, melynek neve #HairDNA. A site-al az a cél, hogy a márkák szakértőinek tanácsaival oldják meg a fogyasztók legégetőbb hajproblémáit. 

Ez lesz a P&G első kiskereskedelmi partneri viszonya Délkelet-Ázsiában, mely afféle egyablakos ügyintézésként szolgál majd a személyre szabott vásárlási élményt kereső fogyasztók számára. A vásárlók kvízszerű kérdésekre válaszolhatnak, hogy személyre szabott tanácsokat, termékajánlatokat és tippeket kapjanak.
„LazBeauty csatornánkon egyre több a vásárló - a hajápolási termékek rendszeres kedvencek lettek fogyasztóink körében, köszönhetően a nagyszerű ajánlatoknak és az általunk kínált lebilincselő online vásárlási élménynek – mondta Regina Toh, a Lazada Group regionális stratégiai részlegért felelős alelnöke. - A Lazada örömmel viszi tovább a szépségkategóriát a vezető P&G márkákkal – a mintavételtől a hajrendszer teljes feltérképezéséig, a #HairDNA-n keresztül. Az adatok és a technológia erejét kihasználva személyre szabott ajánlásokat nyújthat a fogyasztóknak Délkelet-Ázsiában.”
„Az online szépségápolási lehetőségek széles repertoárjával a P&G-nél szeretnénk egyszerűsíteni a vásárlási folyamatot e-kereskedelmi fogyasztóink számára. Egyszerű és interaktív módon megérthetik problémáikat, majd minőségi ajánlásokat kaphatnak márkáinktól. A #HairDNA segítségével lépésről lépésre megváltoztatjuk a módot, ahogyan a Lazada vásárlói a számukra megfelelő hajápoló termékeket megtalálhatják, amelyek minden hajtípusnak megfelelnek. Ez az első a Lazadával kötött számos partnerség közül, amelyet közösen vállalunk, hogy kiemelkedő vásárlási élményt nyújtsunk vásárlóinknak” – magyarázta Moran Lucy, a P&G ázsiai, csendes-óceáni, közel-keleti és afrikai e-kereskedelmi értékesítésért felelős vezető igazgatója.
Fotó: Instagram/hairdna
L.A.