2022. 08. 09. - 17:10

Egyre kevesebbszer említik a divatcégek a mesterséges intelligenciát

Egyre kevesebbszer említik a divatcégek a mesterséges intelligenciát
Az elmúlt években az egyik legnagyobb változás, amely a divatcégeket is elérte, a mesterséges intelligencia (MI) térhódítása volt. 
A mesterséges intelligenciát új termékek létrehozására, a vásárlói élmény személyre szabására és még sok másra használják. Egy nemrégiben készült tanulmány szerint azonban a divatcégek egyre kevesebbet említik a mesterséges intelligenciát.
 
A divatiparban a GlobalData szerint a mesterséges intelligenciára (MI) való hivatkozások csökkentek a vállalatok beadványaiban. Az MI azonban még mindig fontos kérdés a divattal foglalkozó vállalkozása számára.
 
Az ipar 10 legnagyobb munkaadója közül a Levi Strauss tette a legtöbb utalást az MI-re, amelyet a Hermes követ. Ezek a vállalatok talán azért összpontosítanak az MI-re, mert úgy vélik, hogy az fontos a divatiparon belül. Ez azonban nem feltétlenül bizonyíték arra, hogy új technikákat alkalmaznak.
 
A Levi Strauss említette legtöbbször a mesterséges intelligenciát
 
A mesterséges intelligenciával kapcsolatban leggyakrabban említett téma a "kontextustudatos számítástechnika". A kontextustudatos számítástechnika figyelembe veszi a felhasználó aktuális helyzetét és környezetét, hogy személyre szabottabb élményt nyújtson.
 
Ez hasznos lehet a divatiparban, ahol a vásárlók gyakran kérnek ajánlásokat arra vonatkozóan, hogy mit vegyenek fel a tartózkodási helyük és az alkalom alapján.
 
 
 
H.A.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.