2022. 04. 25. - 08:25
Volumetrikus avatár lett a sminkmárka alapítója
Úttörő lépésre szánta el magát a szépségiparban a Charlotte Tilbury márka: ők az elsők, akik 3D volumetrikus avatárt dobnak piacra, Charlotte néven.
Új utakra lép a szépségiparban a brit Charlotte Tilbury márka. Elsőként dobnak ugyanis piacra 3D volumetrikus avatárt - a sminkcsalád névadó alapítója jelenik meg, azaz maga a sminkművész Charlotte. Olvasd el: Bella Hadid már korábban avatár lett egy kampányban
Az innováció a Tilbury számára lehetővé teszi, hogy jelenlétét, szakértelmét és útmutatásait közvetlenül juttassa az ügyfelekhez, bárhol is legyenek azok a világon – mutat rá a márka közleményében.
Az avatár mobileszközökön keresztül látható, kiterjesztett valóságban nyilvánul meg, hogy vezesse a vásárlókat a 3D-s termékek között, sőt akár élőben közvetített mesterkurzusokon keresztül, valamint használhassák a Shop with Friends (vásárolj a barátokkal) funkciót.
„Tudjuk, hogy ha Charlotte személyesen ott tudna lenni minden ügyfelünkkel, megtenné! – mondta Corinne Suchy, a Charlotte Tilbury Beauty növekedési és technológiai igazgatója. – Mindig is az volt a célunk, hogy a vásárlók úgy érezzék, személyes kapcsolatuk van Charlotte-tal, hiszen semmi sincs ahhoz fogható, mint az ő energiáját és szakértelmét első kézből megtapasztalni...” Olvasd el: Maisie Williams bevállalta, digitális avatár lesz belőle
Charlotte kreatív látásmódja több dimenziót és világot túlszárnyalt.
„Az újítás a legújabb technológiával lehetővé teszi a cég számára, hogy igazán kitágítsa a kreativitás, a történetmesélés és az interaktivitás határait. A magával ragadó élmények következő generációját hozzuk létre ügyfeleink számára a fizikai és a virtuális közötti határvonalak folyamatos összemosásával” – fogalmazott Corinne Suchy, hozzátéve, hogy a vevők korábban sosem látott, „zsigeri kapcsolatot” hozhatnak létre Charlotte-al.
Fotó: charlottetilbury.com
L.A.