2010. 04. 12. - 09:00
Debreczeni Zita, Rubint Réka, Horváth András és Timo – mint autóversenyzők!
Az Autós Gyorsasági Országos Bajnokság futamain fog versenyezni Rubint Réka, Debreczeni Zita, Horváth András és Timo.
Budapest, 2010. április 9. - Az idei autóverseny szezonban, a körpályás országos bajnoki versenyeken sztárok foglalják el az egyik autó pilótaülését. Tavasztól őszig öt versenyhétvégén, 10 bajnoki futamot rendez az MNASZ Gyorsasági Szakága, amelyeken indulni egy-egy közéleti személyiség vagy híresség által vezetett VIP versenyautó.
A VIP autóval induló személyek nem kapnak több segítséget más kezdő autóversenyzőnél. Bátorságuk és képességeik fogják vezetni őket, a versenyeken, illetve a versenyek előtti edzéseken már egyedül fogják megmérettetni magukat a pályán.
Zita várta legizgatottabban az első autóversenyzői élményét. Mosolygó arccal várt, hogy végre kezei közé kaparintsa az autót. „Nem fogok lassan vezetni! Rubint Réka szintén nagy izgalommal várta a gyakorlati részt, de másképpen dolgozta fel a közelgő nagy eseményt, inkább a biztonságra koncentrált. „Mindenképpen meg akarom szerezni a licencet, azonban én óvatos természetű vagyok. Talán annyira kedvet kapok hozzá, hogy versenyző lesz belőlem, de egyelőre átadom Zitának a küzdelem lehetőségét."
Horváth András és Timo valamivel nyugodtabb volt, szerintük is leírhatatlan élmény a pilótaülésből minden. „Mint mindenkinek, aki először ül versenyautóba, meg kell tanulnia a pályát, az íveket helyesen venni, illetve gyorsan és megfelelően reagálni a történésekre." - mondta Timo.
A hírességek gyakorlati oktatását Csuti László, az RCM Motorsport csapatvezetője és a Genex Swift Kupa egyik meghatározó versenyzője végezte. Velük volt Bódis Kálmán és Rácz István a Brokernet Silver Stinggel, a Genex csapata a Porschek-kal, Horváth Zsolt az előző év „nagytúra" autós bajnoka a Ferrarival és a „kistúra" autók bajnoki címvédője, Zentai Sándor, aki az idei évben kategóriát vált és a nagy autók között méreti meg magát új autójával, egy Jaguar V8 Starral.
A VIP autóval induló személyek nem kapnak több segítséget más kezdő autóversenyzőnél. Bátorságuk és képességeik fogják vezetni őket, a versenyeken, illetve a versenyek előtti edzéseken már egyedül fogják megmérettetni magukat a pályán.
Zita várta legizgatottabban az első autóversenyzői élményét. Mosolygó arccal várt, hogy végre kezei közé kaparintsa az autót. „Nem fogok lassan vezetni! Rubint Réka szintén nagy izgalommal várta a gyakorlati részt, de másképpen dolgozta fel a közelgő nagy eseményt, inkább a biztonságra koncentrált. „Mindenképpen meg akarom szerezni a licencet, azonban én óvatos természetű vagyok. Talán annyira kedvet kapok hozzá, hogy versenyző lesz belőlem, de egyelőre átadom Zitának a küzdelem lehetőségét."
Horváth András és Timo valamivel nyugodtabb volt, szerintük is leírhatatlan élmény a pilótaülésből minden. „Mint mindenkinek, aki először ül versenyautóba, meg kell tanulnia a pályát, az íveket helyesen venni, illetve gyorsan és megfelelően reagálni a történésekre." - mondta Timo.
A hírességek gyakorlati oktatását Csuti László, az RCM Motorsport csapatvezetője és a Genex Swift Kupa egyik meghatározó versenyzője végezte. Velük volt Bódis Kálmán és Rácz István a Brokernet Silver Stinggel, a Genex csapata a Porschek-kal, Horváth Zsolt az előző év „nagytúra" autós bajnoka a Ferrarival és a „kistúra" autók bajnoki címvédője, Zentai Sándor, aki az idei évben kategóriát vált és a nagy autók között méreti meg magát új autójával, egy Jaguar V8 Starral.