2024. 01. 22. - 11:30
Robot segíti a MÁV utasait
Csúcstechnológiás fejlesztésekkel ért el rekordokat Magyarországon a MÁV.
A technológia gyors fejlődése számos területen katalizátorként szolgál és ez a változás nem kerülhette el a szolgáltatásokat nyújtó szektorokat sem Magyarországon.
Az egyik legkiemelkedőbb innováció, amely az utóbbi időben előtérbe került hazánkban, az a mesterséges intelligencia által működtetett robotasszisztensek bevezetése volt.
A robotasszisztens okos alkalmazások forradalmasítják az ügyfélszolgálati élményt és számos előnnyel járnak mind a vállalatok, mind pedig az ügyfelek számára.
Komoly digitális fejlesztések a MÁV-nál
Az elsődleges előny a hatékonyabb és gyorsabb ügyfélszolgálat biztosítása. Ezt használja ki jelenleg a MÁV az Elvira nevezetű programmal.
A robotasszisztensek nem rendelkeznek fizikai korlátokkal, így képesek egyidejűleg több ezer ügyfelet is kiszolgálni. Ez különösen fontos az olyan vállalatok számára, ahol a nagy volumenű ügyfélszolgálati igényeket hatékonyan kell kezelni.
Az ELVIRA rendszere pont egy éve állt szolgálatba és képes célzott kérdéseket feltenni az utasoknak. A válaszok alapján az óriási adathalmazból tökéletes közlekedési ajánlást tud adni az ügyfél igényeihez mérten, kiemelten odafigyelve a menetrendre.
A robotrendszer az elmúlt hónapokban tovább bővült és már képes SMS-ben is kommunikálni az érdeklődő utazóval.
Forrás: MÁV
CS.SZ.