2023. 09. 25. - 10:44
Folyamatos a mesterséges intelligencia térnyerése

A mesterséges intelligencia térnyerése jelenleg az adminisztratív és az ügyfélszolgálati munkakörökben látszódik a legerősebben.
A mesterséges intelligencia lassan, de biztosan betör minden területre a világ iparágaiban és Magyarországon is egyre nagyobb szerepet kap. A mesterséges intelligencia már nemcsak a nagy multinacionális vállalatoknál hódít, hanem a helyi kisebb cégek is egyre inkább beépítik mindennapi működésükbe.
Az elsődleges terület, ahol a mesterséges intelligencia alkalmazása megfigyelhető, az az ügyfélszolgálat. Ennek a csodálatos technológiának a képességei jelentősen segítik a vállalatokat a hatékonyabb és gyorsabb ügyintézésben, amely hozzájárul a vevői elégedettség növeléséhez.

Érdemes tanulmányozni a mesterséges intelligenciát, mert egyre több munkakört segít
A jövő technológiák alkalmazása az ügyfélszolgálatban előnyös mind a vállalatok, mind pedig az ügyfelek számára. Az automatizált rendszerek segítségével a vállalatok hatékonyabban kezelhetik az ügyfelek kérdéseit és a panaszokat. Az interneten vagy az elektronikus rendszerekben a mesterséges intelligencia már elképesztően gyors és pontos válaszokat képes adni, ez pedig komoly ember munkát takaríthat meg.
A DLA Piper globális vizsgálata alapján Magyarországon elsőként a nemzetközi nagyvállalatok hazai leányvállalatai kezdték el alkalmazni a mesterséges intelligencia alapú szolgáltatásokat. A kutatás szerint hazánkban is főleg az adminisztrációs és az ügyfélszolgálati teendőket kezdte el kiváltani ez a megoldás.
Ez a technológia számos új lehetőséget nyit meg a magyarok előtt, beleértve a munkaerőpiac fejlesztését is.
Forrás: MTI
CS.SZ.