2014. 10. 01. - 14:06

A Magyar Fürdőszövetség a külföldi beutazó turizmus népszerűsítését tűzte ki célul - interjú Boros László Attilával

A Magyar Fürdőszövetség a külföldi beutazó turizmus népszerűsítését tűzte ki célul - interjú Boros László Attilával

A magyar gyógyvizek, a magyar fürdőkultúra egyediségét kell hangsúlyozni, hiszen ez az, ami a külföldi vendégek számára vonzó lehet -  hangsúlyozta interjújában a Gyulai Várfürdő ügyvezető igazgatója, Boros László Attila.

A Magyar Fürdőszövetség újdonsült elnökségi tagjaként látom, hogy rengeteg feladata lesz az új választmánynak. A szövetségben a tisztújítást követően véleményem szerint egy irányváltás következett be, és ezt az új lendületet mindenképpen a fürdőszakma, ennek az igazán egyedi magyar értéknek az erősítésére szeretnénk kihasználni - hangsúlyozta Boros László Attila.

 

 

Interjú Boros László Attilával, a Magyar Fürdőszövetség elnökségi tagjával




Hozzátette: A keleti régió, amelyet mindenki leszakadt, elmaradott térségként kezel, a fürdőszakma szemében most felértékelődött. A keleti határmenti fürdők vezetői nagyon markánsan jelen vannak a Magyar Fürdőszövetség új vezetésében és úgy gondolom, hogy ez a területileg kiegyenlített vezetés komoly és határozott lépéseket fog tenni a jövőben.

 

A Gyulai Várfürdő ügyvezető igazgatója, Boros László Attila




Fontos, hogy a beutazó turizmus népszerűsítésében a fürdők is részt egyenek, hogy ne csak a szállásadókról és régi közhelyekről szóljon a magyar turisztikai imázs formálás. Szeretnénk a Minisztériummal, az egyéb szakmai szervezetekkel közösen, összehangoltan föllépni külföldön, hogy minél több határon túli vendéget, minél több külföldi jövedelmet tudjunk behozni az országba és ezzel a fürdők gazdaságosságát, hatékonyságát is tudjuk növelni - zárta szavait a Magyar Fürdőszövetség elnökségi tagja.


MCOnet

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.